Only a fool trips on what is behind him.

Smart som man är kom jag på, när jag satt vid datan och gjorde inget speciellt, att om jag pluggar det lilla jag har att göra nu, har jag hela eftermiddagen fri. Genius!!
Lilla lugna bomben har däremot fått nya skor ihelg, och vi har redan hunnit med en ridtur! Planerar in en till idag, och inte imorgon, men på onsdag, och så vidare. 
Och efter en lång tid utan bra musik, vad gäller fler än ungefär tre stycken åt gången, har jag nu en playlista på hela 15 låtar! Ah, den lyckan. Dock lyser nya spännande böcker med sin frånvaro. Har plockat upp en fin bok att läsa om igen i alla fall. Och nu har istället filmernas värld mycket att erbjuda, så jag tackar så fint och tittar på dem istället. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: