We're not close anymore, but I'll be there if you need me.

Mitt första officiella jobb är nu avslutat! Stolt eller så?? Tänker i alla fall slappa hela sista lediga helgen innan skolan, och hoppas på att jag faktiskt kommer ta mig igenom höstterminen på det sätt jag önskar. 
Räknar ner dagarna till att hovslagaren kommer, Stora Grå skulle behöva galoppera. Mycket. Men vi får hålla oss till skritt i tre dagar ännu. Precis som de senaste dagarna... Idag tog vi i alla fall tag i saken och jobbade på lite, och jag blev lycklig över min känsliga krigarhäst som fint lyssnade på igångsättningarna; känslan när de minimala hjälperna fungerar. 
Letar även efter bakbensskydd till Stora Grå, men det är verkligen lättare sagt än gjort at hitta några som sitter som jag vill ha dem. 
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: