50 Questions You've Never Been Asked

Har inget speciellt att berätta. Fredagen är nästan här och den bjuder på en riktigt kort skoldag, yoga och semlebak med några vänner i Vuono och lätt dressyrridning med båda hästarna. Hittade en lång lista på tumblr, med "50 Questions You've Never Been Asked", som jag fyllde i för rolighetens skull. Läser en bra bok som jag läst en gång tidigare. Det är något speciellt med att läsa en rikigt bra bok. Jag tycker om det. 
 
Delar av "50 Questions You've Never Been Asked", har antagligen en mycket fin engelska, kändes bäst att skriva på samma språk, haha!
 


 
Postat av: becky

vet inte om du fick mitt ♥ som jag skicka för ett par dagar sen.. så du får ett till bara för att! ^^

2013-02-07, 19:45:40 - URL: http://beckyyyy.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: