I tell her every day

The helg is coming to it's end. Kattkräket väckte mig kl. 8 på morgonen, och vanligtvis är söndagar sovmorgon. Har däremot hunnit med en del idag, och dagen är inte slut än. Skrittat Louis, och för att vara ridning i skritt var det väldigt intressant. Innehöll bland annat en vända på salmisvägen med en häst som tyckte jag var totalt dum i huvudet och en granne, en nordsvensk och en släde som var så skrämmande att hästen med åsikter helt plötsligt var hur rädd som helst. Inte alltid lätt att vara tuff inte! Kontrasten mot att sedan fixa med Gino är mycket stor. Åh, den lilla söta ponnyn. 
Under min lunchrast var jag ut på en 50 minuters seghetsträning i Vuono, jogga i en riktigt seg takt utan att stanna, och där orkar jag rätt långt. Planerar att det ska bli ännu längre. 
Känner att det jag skriver bara blir tråkigare och tråkigare... Såg Pitch Perfect igår. Den var riktigt bra. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: