If I lose myself tonight, it will be by your side.

Katastrofen när man somnar tidigt på fredagkväll och inte får ihop någon sovmorgon på lördag. Och chocken som uppstår när det förstå man gör när man stiger upp, är att se en 50 minuters fysikfilm och räkna 26 mattetal. Men det var en intressant och lite rolig film. Och matten var ovanligt enkel... 
Har ridit klockan på gården idag, med båda hästarna. Den där, med fyra bommar i en cirkel. Eller oval, för våran del skulle jag nog säga... Gick förvånansvärt bra med båda. Med Lollo lyckades vi faktiskt hålla ihop det ibland och inte kasta oss fram i hundraåttio med kroppsdelar över hela gårdsplanen. Och även om jag lovat Gino att han inte ska behöva hoppa så mycket mer, så får han ändå springa över gröna och rosa pinnar på marken. Och han hade inga protester mot det. Gained some trust there. 
Har tittat en halv film, en hel film och början på en annan. Haft några mindre skrattattacker också. Det är bra att skratta. Och att vara lättroad....
 
 
Insåg att jag hade kvar den här bilden, och att jag tycker om den. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: