The only step that matters is the one you take all by yourself.

Tjena. Skippat att kladda ner saker här under senaste vecka, mer eller mindre. Försöker hålla livet på så lite jag-måste-göra-saker och så mycket jag-känner-för-att-saker som möjligt. Har lyckats rätt bra, har gjort en hel massa saker. Igår red jag i alla fall kurs med Lollo som skötte sig mycket fint. Var en riktigt bra träning! Idag har jag varit ut i Vuono med Becky på Gino. Det var Lollos andra runda i skogen och även idag skötte han sig mycket fint. Stora Grå börjar komma in i salmisgänget! Varit en sväng till Hööks och inhandlat ett nytt bett att testa på Gino och Louis, och även varsin ny grimma. Gino slipper den han hade hela sommaren 2003 och Lappens gamla grimma som Louis har är nära på att falla i bitar. Det är den enda lädergrimman i storskallens storlek och det är bäst att det håller ihop i några månader framåt ännu. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: