'Cause I gotta have faith

Har kommit hem från sommarens första tävling, 80 cm i Kaakamo. Ösregnade så fick vänta innan jag fick starta, kan säga att det är tur att jag och Louis är vana vid att vara utomhus. Känslan, allt som allt, var helt super, fick ett stopp på tvåan då jag inte fick fram honom ordentligt till det. Allt det fina idag har jag min kära syster att tacka, som coachade oss under lite hoppträning i söndags och idag. 
Har för övrigt kommit igång lite med hästarna, har lite olika saker för oss borta på betet nu, riktigt roligt! Får ofta sällskap av Bella också, riktigt roligt med sällskap. Just nu är det i alla fall lite långritt, bad och en till tävling nästa vecka inplanerad, och lite träning före och efter det!
 
Skärmavbild, kameran gav upp och kunde inte få med våran runda. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: