Happyyyyy daaays

Har tänkt skriva här många gånger under de senaste dygnet ungefär, men har inte fått tid. Men nu så! Gårdagen bestod av strand med hundar och halva släkten, sen var det en annan strand med Jenny och Tildi, och när jag kom hem var andra halvan av släkten hemma för grillning. På det kom även Sofie och Becky, men det var faktiskt planerat. Och det var fotning som gällde, så har massor av bilder att gå igenom. Men än så länge ser de fina ut i alla fall! Tog även mig med de två till Beckys hus och sov över. Vi spelade Disneymonopol och jag vann stort. Kanske borde bli bankman istället. 
Har jobbat på Louis täcke idag, och det ser faktiskt väldigt ljust ut. Återstår och se om det fortsätter i samma stil. Och om det ens kommer passa när det är klart. För övrigt har hästarna vilat, värmen har sagt sitt och igår åkte Louis baksko av. Hurra över det... 
Väljer ut en bild av flera hundra på måfå, de kommer nog fler sen. När jag gått igenom, och sorterat. 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: