The fault in our stars

Jag fortsätter min jakt på den perfekta martingalen, men det går inte allt för bra. Och inget blir bättre av att jag egentligen inte ens vet hurdan jag vill ha. Handlade helt oplanerat en kavaj från Hööks för någon dag sen, då det verkar som att nästa veckas tävling kräver en kavaj. Därefter har det gått utför på utrustningsfronten, jag börjar tvivla på mitt träns och börjar söka lite mer efter en ny magplatta och fårskinnspadd. Speciellt eftersom min kära syster idag sade att hon tänker ta tillbaka alla sina saker när hon väl köper häst. Det betyder att när det väl händer, är en häst ungefär allt jag kommer ha kvar. Eller ja, ett träns, en martingal och en sadel också. Det är ju alltid något. 
Och boken som jag vet slutet på har bara de 50 sista sidorna kvar. Återstår att se vad de har att erbjuda. The fault in our stars av John Green, en kort och rätt vacker bok. Det kan jag säga redan nu :)
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: