Well, it's nice to meet you, sir.

Ser fram lite grann mot början av hösten, men skäms lite över att tänka så i mitten av sommarlovet och fasar samtidigt för skolan. Vänder bort tankarna från det hållet och stannar i nuet istället. Någronlunda i alla fall. 
Jakten på utrustning är fortfarande på gång, men jag vill samtidigt inte slänga iväg pengar. Kommer antagligen inte kunna stå emot det, återstår att se. 
Senaste Englundcoachen var ledig idag så vi åkte in och tränade, hoppade bana, jag med Louis och Bella med Bell. För mig kan jag i alla fall säga att det var en mindre bra dag, med mig själv som var aningen trött och hästen som var seg och nonchalant. Det blev många vägringar. Men något nytt lärde jag mig ju ändå. Det är tävling på söndag, första starten på 90 cm då det var lägsta klassen, så vi ska försöka i alla fall. Tessa (Englundcoachen) kommer med, precis som på tävlingen i tisdags. Efter det är inget planerat, inte i hästväg i alla fall.
 
 
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: