Drink tea, read books, be happy

Drink tea, read books, be happy, ungefär det jag gör just nu, dock är boken inte en bok för tillfället, utan en ritplatta och ytterligare försök att lära mig använda den på riktigt. Men nu har jag andra förutsättningar än tidigare och är beredd på att det kommer ta lång tid att få klart den första bilden. Har gått och blivit sjuk också, likadant som här för några veckor sen. Pressen har släppt, eller så har jag blivit smittad. Hästarna har i alla fall fått en liten äng tillagd till sin hage, som är full med gräs. Helt nöjda är de.
 
Kan inte rita på fri hand här, så använder mig av en annan bild att rita grundstreck ifrån och sedan följa när jag målar vidare :)
Postat av: ganbatte

http://i.imgur.com/4rYdhlt.jpg

2013-06-02, 04:44:44 -

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: