For me, it isn't over yet.

 
Så söt att jag dör lite!!
Igår kom Ginos känguruskuttgalopp tillbaka, med full kraft. Tillslut hängde jag mest över halsen på hästen och skrattade åt honom. Men idag förvandlades känguruskuttgaloppen till rallygalopp när vi for ut i skogen på äventyr. I början var jag något rädd för att möta björnar, så sjöng högt och vackert på låtar från djungelboken, samtidigt som jag försökte ducka för regnblöta grenar. Finfint. Vi gasade på rätt länge och tillslut kom vi fram till viltstänglset vid E4an vid Pellinpää. Now what liksom?! Men vi vände och svängde sen av på en skogsstig som förhoppningsvis skulle sluta vid E4an och andra änden av Salmis. Trodde dock att vi ridit vilse då det tog lääääänge innan vi faktiskt kom fram till E4 på ungefär önskad plats, hann till och med bli rädd för björnarna igen. Men vi överlevde! Det var längelänge sen vi var ut på en sånhär runda, i galopp på okända vägar, till hälften vilse men ändå på rätt plats då jag har hur vägarna borde gå i huvudet. 
Nu väntar lite småfix och pyssel och sedan andra avsnittet av senaste säsongen av So You Think You Can Dance, och imorgon tar jag och Linda och rider hästarna till sommarbetet i Vuono på förmiddagen, och därefter blir det midsommarfirande!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: