"I used to believe in forever, but forever's to good to be true." - Pooh

Far omkring i härlig sommarlovsstil även om betygen hämtas ut först på onsdag. 
Har tappat greppet om att fara ut med hästarna varje dag, Gino har 3 av 4 skor borta, men han får nya imorgon. Och Louis och jag har nästa träning inplanerad först den 18/6. Just nu har det helt enkelt inte spelat någon roll om han vilat en dag eller två, den tredje dagen är det ändå inget speciellt på gång. Att det sen gått superbra att rida dagen efter han vilat gör ju inget det heller. Igår kunde vi galoppera så vackert att ajg hade tid att vrida på huvudet, andas och räkna träden som vi svävade förbi. 
Utanför hästarna har jag en hel del på gång i min värld. Jag har påbörjat en oljemålning, som efter många om och men är påväg åt rätt håll. Och jag har en hel fantastisk hög med böcker att läsa. Har tagit mig igenom två tjocka böcker redan, är halvvägs genom en tredje och har en hög på fem stycken som ligger och väntar. Har även plockat fram gitarren, precis som alla andra sommrar. Har bråkat med den tills den blev nog bra stämd, och har nu börjat knacka fram en Pirateslåt (POTC) på den. Det är första gången! Och på pianot klinkas det filmmusik i alla möjliga former, i vanlig ordning. Lite mer och fler låtar än tidigare bara, vilket är finfint. 
 
Louis får vara fin och stå för bilden igen :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: