20 minuter i sträck?!

Velar fram och tillbaka om vilken dag jag ska klättra upp på Gino igen, men idag blir det i alla fall inte. Har intagit soffläge och ska plugga lite. Blir även lektionsridning ikväll, vilket inte heller var enligt planerna. Egentligen har nästan inget blivit enligt planerna idag. Måndag är måndag, helt enkelt. Och Geronimo står rätt fint i hagen. Så han får fortsätta med sitt hagläge ett tag till. 
 
Hittade denna fråga och svar på Johanna Grants blogg, och jag tycker att det var bra och tänkvärt. Även om jag först funderade lite över de 20 minuterna galopp. Insåg sedan, än en gång, hur lite jag rider. Börjar vara dags att öka på det hela lite. Insåg även, än en gång, att den grå vildhästen verkligen behöver mer motion än Gino, mer motion än vad jag ger honom. Det ploppade upp i skallen igår kväll när jag satt på grå vildhästen som var överallt  på vägen till och från stranden på samma gång. 
 
Snäll vildhäst i somras. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: