Arrival to Earth

"Forward it is!" ropar Louis, lyckligt om än något trotsigt, på sin knaggliga engelska med estländsk brytning. Och ja, framåt är det, men under vilken grad av kontroll är vi än så länge oense om. Jag röstar på den där bogar, bakben, framhovar och huvud sitter ihop och inte är utspridda någonstans på vägen från stranden och hem. Han är snäll, Stora Grå, men ibland måste han helt enkelt ta och lyssna på dem som är några år äldre. Det gick bra att rida både igår och idag och det kommer troligen gå bra även under hoppkursen ihelg. Men ibland blir det lite för mycket när den grå tycker att han vet bäst. 
Hej, i alla fall. Det är lov och det känns otroligt bra. En hel vecka utan skola och plugg. Har haft en rätt aktiv dag, men nu ska jag helt enkelt ha en vanlig fredagkväll och se en film. Har även listat ut det sista från en låt jag försökt lära mig länge, det är rätt roligt att klinka på pianot när man komemr på något nytt. Arrival to Earth från Transformers är det. 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: