Good days

Helgens hoppkurs är över, igår hade jag inte riktigt koll på vad jag höll på med och idag gick det riktigt bra. Allt som allt är jag nöjd, fick även direktioner/råd (?) eller något, att Stora Grå bör gå upp runt 100 kg, så nu lassar vi på med mat haha! 
Chillar lite allmänt när det är lov, rätt underbart. Red dressyr med Gino idag, med hackamore. Det var bra träning, för det går verkligen inte att fuska. Funkar det inte så funkar det inte. Märkte bland annat att jag håller för mycket i högra tygeln vilket försvårar mycket för oss båda. Good to know. I alla fall, lever livet här. Superroligt! Ska återgå till att plocka disk, höres. 
 
Bild från liten filmsnutt, från dagens hoppning. 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: