The less you care the happier you will be

Dear sunday. Jag tog mig till staden och några klädaffärer idag. Var borta i en hel timme! Rekord på hemmaplan... Fick med mig lite saker hem också. 
Louis var rätt mycket häst att rida idag, men det var ändå en snäll häst. Har börjat hitta stoppknappen nu också, inte bromsen, utan stoppknappen. Och det är vi glada för, för den är bra att ha. Gino har fått en liten minivila, men fortsätter med honom på tisdag, alternativt torsdag. Får se hur tiden och orken räcker till. 
Och ännu mer då... Pluggat till och från och jagat lite Vuonohästar såhär på kvällssidan. Och när jag höll på och fixade stallet var det otroligt mycket norrsken ute. Släckte stallampan och la mig ner på gården. Om man nu ska börja prata om magi... Hela himlen var fullt i dansande grönt ljus, helt otroligt vackert. Har aldrig sett så mycket norrsken på en och samma gång förut. 
Och till allra sist, gårdagens isrunda och grillning var otroligt roligt, man får verkligen inte nog av vårat fina gäng. Punkt på det. Ha en bra ny vecka!
 

tumblr_ma9n5kilwp1qc4uvwo1_400_large.gif


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: