"When the world stop making sense, the only place that feels like home is beside a horse."

Satte mig ner, mycket fint, såhär sent på kvällen för att gå igenom dagens fysik. Insåg fort att jag tagit med fel bok hem, så blev inget utav det. Om man ska vara glad eller ledsen över saken vet jag inte. 
 
Åkte in på lektion med Louis och skuttade över lite hinder. Det var lite liv och lätt bakdel i hästen idag, men det gick fint ändå. 
Höbollen i hagen är mycket omtyckt, Geronimo bröt sig ut från sin sida på eftermiddagen och stod nöjt och lassade i sig hö när jag gick ut till stallet. Det var bara att sucka åt saken. Ingen var hungrig när de fick komma in på kvällen i alla fall. 
Imorgon är det en kort sovmorgon som jag tänkte ta i skolan med plugg inom fysik, idrott och tyska. Slutar tidigt och då är hästplanen; en skrittrunda för Louis och övningen Klockan för Gino igen, för att jobba fram lite rundare galopp. Som jag nämnt tidigare är känguruskuttgaloppen inte helt önskad. 
 
Våren 2011

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: