A home doesn't need to be a house, and a family doesn't need to be related.

Haft fotbollsturnering i skolan idag, som våran idrottsklass anordnat. Var faktiskt förvånansvärt roligt! Hade inte tänkt spela, men var med ändå då det saknades folk för att få ihop ett helt lag inom naturvetenskapslinjen. Dock är jag ju mindre bra på fotboll, men det är ju bra att man försöker i alla fall. Lyckades även bränna mig, på armar osv., upptäckte jag nu. 
Imorgon är det matte nationella som gäller, i ungefär 4 timmar. Det är all skola för dagen. Har som sagt fått "slut" på saker att plugga inom matten men känner att jag borde göra något så jag sitter och går igenom lite statistik. 
Senare är det Gino som ska få fara ut på skogsrunda och Louis får vila. Och det är allt för denna dag!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: