People wait all week for friday, all year for summer, all life for happiness.

Imorgon är det i alla fall fredag och sommaren är nästan här, och allt är rätt så bra ändå. Imorgon blir det nog även årets första cykelrunda till skolan, för att skriva engelska nationella, sedan hem igen. Ska försöka ta mig förbi ica också, och få tag i lite busspengar inför lördagens shoppningrunda i Luleå med Sofie och Sanna. En sån enkel sak är lite utav ett stort äventyr känns det som! Får se om jag har några pengar kvar när jag kommer hem. På grund av att inköp av kläder endast sker två gånger om året, en inför sommaren och en inför vintern, blir det lite mer på samma gång. Men antagligen blir det ändå lika mycket pengar, lassat i en hög eller utspritt under året. Dock är risken att jag inte hittar desto mer rätt stor. Roligt ska det i alla fall bli! Stadsrundor och klädjakt är inte något jag och Soffi brukar syssla med, men det är ju just nu påväg att ändras :D 
Lollos skor börjar sitta löst, och även Ginos är påväg åt samma håll. Så det blir något av en oplanerad vila i väntan på nya skor, men den är även något frivillig. Jag passar på att göra allt det där jag inte riktigt hinner annars. Och det är bra det också. 
 
weheartit.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: