”Reach for the stars. And if you don’t grab them, at least you’re on top of the world.”

Nu är jag hemma igen och allt är lugnt. Har åkt omkring en del senaste dagarna, och det hör inte till vanligheterna. Men nu är allt tillbaka till det vanliga. Jag fick med mig lite sommarkläder från Luleå, ska fara på en stadsrunda här hemma bara så är jag klar inför det kommande halvåret ungefär.
 
 
Louis har alla skor på hovarna, och jag trodde att efter tre dagars vila så skulle det vara kaos under dagens ridning. Men det var det inte, bara lite mer framåt än vanligt. Vi hittade även en väldigt lugn galopp som inte brukat vara i närheten tidigare, så vi ska försöka behålla den i ett av galoppfacken. 
Gino fick en runda i skogen. Galoppen är inte mycket till galopp i början, men det fixar sig när vi rullat på ett tag. Våran dressyr har fastnat lite, då allt jag kommer på att vi kan göra fungerar. Så i brist på inspiration inom Ginodressyr satsar vi på skogen och beach 2013. Magen kommer inte försvinna, men vi kan i alla fall hoppas på att hålla den i ordning. Och om möjligheten någon gång kommer så kanske vi lyckas ta oss in till måndagslektionen för lite dressyr. 
 
Imorgon är det skola från halv ett till halv tre som gäller, ridning av Gino och måndagslektion med Louis. Bara 37 dagar till sommarlovet!
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: