Sometimes, guys, simply reading a book once is not enough.

Sitter här lördag kväll och funderar på allt jag borde plugga. Så jag tänker plugga, snart. Fixade fysiken på morgonen, och var sen och körde rally i skogen med Gino. Var sådär mysigt som det bara kan vara med honom. Har spenderat resten av dagen hemma hos Tildi med tillhörande folk och pysslat till Haloween. Eller ja, de pysslade och jag ritade. Vi såg även Herkules! Älskade Disneyfilmer, bland det bästa som finns. Fick även in lite julmusik, av allt. 
Mina böcker är tillbaka också! Eller mina och mina, lånade av Manda. Men nu har jag något att läsa igen! Böcker, även det bland det bästa som finns. Precis som rallyponnyn.
 
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: