"For every up, there is a down." -Merlin

Hade riktigt roligt på torsdagens lektion, med sitsträning på lina, inga tyglar och vikter på benen. Bar träning och ponnyn orkade springa mer än förra veckan, som gissat. 
Fredag var en allmänt trött dag, men hade ändå nog så roligt när vi i gänget var ut och käkade och spelade spel. I tre omgångar ordgissning var jag med i varje vinnande lag, hejaheja! Superduktig ju! Den trötta fredagen resluterade även i att jag strejkade när jag kom hem efter skolan och varken pluggade eller motionerade ponnyn, utan spelade piano, käkade godis och ritade på det senaste i PS. Lyckades även sova fram till lunch idag. Tror jag tog igen något eller så. Har än så länge läst fysik hela dagen. Höll på att gå riktigt dåligt först men använde mig sen av någon form av studieteknik som faktiskt fungerade, förstörde varken orken eller humöret! 
Ikväll blir det lite stalltid igen, och lite mera ritande i PS, börjar vara förbi halvvägs på bilden. Ha en bra dag!
 
Bara för att jag inte har något bättre att visa upp.
 

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar: